Search
Generic filters

Bekväm väntetid för alla

för patienter och personal

Enklare och behaglig väntetid med ett puckanropsystem

Personsökarsystem till vård

  • Större frihet att hämta kaffe, gå på toaletten, sträcka på benen osv.
  • Större flexibilitet, även när barn måste vänta
  • Större trygghet, även när högljudda och bråkiga personer väntar på samma plats
  • Större lugn och ro, även när det är många som sitter i väntrummet
  • Större avkoppling när väntetiden blir lång
  • Färre språkhinder/missförstånd – pucken förstås av alla, även personer med utländskt påbrå samt syn- och hörselskadade
  • Färre försvunna patienter – pucken sparar mycket tid för personalen, som inte behöver leta efter patienter
  • Färre otåliga patienter – pucken gör patienterna mindre bekymrade och mindre uppmärksamhetskrävande/ rastlösa
  • Färre obehagliga/konfliktfyllda situationer – pucken kan tas med ut så att bråkiga personer inte behöver vänta i väntrummet
  • Färre avbrott och bekymmer – pucken ger personalen mer tid till faktisk/effektiv patientvård
  • Mindre risk för infektion eftersom färre människor är tillsammans på en gång eller i för lite utrymme

 

patient personsökarsystem sjukhus blink                    patient personsökarsystem sjukhus blink

Varför investera i ett personsökarsystem till vården?

Väntetid kan vara mycket stressande och skapa oro för både patienterna såväl som personal.

Med ett patient personsökarsystem blir väntetiden enklare och bekvämare för patienter. För personalen blir arbetet mer effektivt.

Patienter upplever inte väntetiden så lång och frustrerande om de är tillåtna att röra sig inom området och utan att behöva oroa sig för att förlora sin plats i kön.

Kort sagt:

Ett patient pucksystem skapar mindre stress och färre avbrott för personalen och större säkerhet och tillfredsställelse med patienterna.

System finns också som ett anropsknappssystem där läkare, sjuksköterska eller annan hjälp kan kallas med en knapptryckning. Detta sparar mycket tid och ger effektivitet i kliniken.

https://discoversystems.se/produkt/patientkall/

Pager system sygehus

https://youtu.be/RjzfIQasvUY

 

 

Relaterade produkter

Relaterade fall

Finansiering

Billigt
Vi kan erbjuda en mycket fördelaktig finansiering med fasta avbetalningar och fast ränta
Flexibelt
Betala kontant, över 6 månader eller på annat vis. Vi har en lösning som passar dig.
Helt enkelt
Ett par klick är allt som behövs. Resten körs själv automatiskt.

Vi använder ett modernt patientanropssystem från Discover Systems i vår klinik för att göra väntetider för våra patienter mer bekväma. Med dessa personsökare kan patienterna flytta sig fritt i hela huset och besöka ”patient boulevard” på andra våningen.

Vi är mycket nöjda med systemet.

L. Plümer - Universitätsklinikum Hamburg-Eppendorf (UKE)

Vi är mycket nöjda med Discover Systems. De ger diskret kommunikation mellan köket och servitören, vilket innebär att gästerna får en bättre upplevelse. Dessutom ger de bra kundservice

Patricia Gomes, restaurantchef, Trattoria FIAT

Vi använder Discover Systems servitörsystem för bättre kommunikation mellan kök och golv i allmänhet. Vi ville bli av den klassiska ringklockan i köket och undvika onödigt spring fram och tillbaka till köket, så servitörerna kan tillbringa mer tid med gästerna istället. Vi är mycket nöjda med systemet.

Maria Mulbjerg Thimsen, Executive Restaurant Manager, Cock's n Cows

Genom Discover Systems’ Pucksystem, är det möjligt att förenkla våra processer i våra restauranger och öka kundnöjdheten.

Theresa Weissenböck, XXXL Gastronomie

Vi kan aldrig undvika väntetid på sjukhuset. När vissa nödsituationer inträffar är det ganska vanligt, och då blir det tyvärr väntetider för våra patienter. Därför är vi mycket glada över vi har kunnat införa vad vi kallar »easy waiting«, så våra patienter i väntrummen kan få större frihet och förhoppningsvis en mer angenäm vistelse på Bornholms sjukhus

Susanne Poulsen, direktör
Discover Systems Logo