Search
Generic filters

Pucksystem för fritidsanläggning, lekland och vattenpark

Bättre service av gästerna

Nöjesparker, lekplatser och äventyrsbadland

Ett pucksystem för nöjesparker, lekplatser och äventyrsbadland är en uppenbar plats att använda anropssystem

Särskilt i fritidsparkernas restauranger och kaféer kommer det att vara ett stort nöje och till nytta för gäster och personal att använda ett pucksystem. Eftersom dessa platser ofta  upplever hårt tryck och press på kök och service personal runt restaurangerna.

Även om gästerna sällan går iväg från dessa platser på grund av långa köer, kan man med fördel göra väntetiden så bekväm som möjligt.

Med ett pucksystem kan gästerna vänta på maten i fred vid bordet med resten av familjen. Det kan både skapa en möjlighet att köpa fler drycker, men genererar också komfort för familjer med barn, vilket ger gästerna en bättre upplevelse. En upplevelse som gör dem väldigt glada att komma igen.

På samma sätt kan personsökarsystem (även kallad pager, personsökare eller servitör system) användas i många olika situationer. Ofta behöver köket ringa till servicepersonal, och med ett personsökarsystem behöver de inte längre springa runt i restaurangen för att hitta den personen.

Kort sagt: arbetsflöden och kommunikation med och mellan personal kan ske effektivt och enkelt.

Lekland och äventyrsbad är också perfekta ställen för gäst- eller personsökare. Många lekland och äventyrsbad har ett café med mat, men där finns det samtidigt många barn som skapar liv och rörelse.

Bullernivån är ofta så hög och området är så stort att det är omöjligt att komma i kontakt med gästerna, stora som små. Här är ett gästsökarsystem på rätt plats, vilket gör det enklare för gästerna att få sin mat, och mer effektivt för att personalen ska kommunicera med gästerna.

Ett personsökningssystem kan också användas för kommunikation mellan personal och ökar effektiviteten.

Pucksystem för fritidsanläggning, lekland och vattenpark

 

Relaterade produkter

Finansiering

Billigt
Vi kan erbjuda en mycket fördelaktig finansiering med fasta avbetalningar och fast ränta
Flexibelt
Betala kontant, över 6 månader eller på annat vis. Vi har en lösning som passar dig.
Helt enkelt
Ett par klick är allt som behövs. Resten körs själv automatiskt.

Vi använder ett modernt patientanropssystem från Discover Systems i vår klinik för att göra väntetider för våra patienter mer bekväma. Med dessa personsökare kan patienterna flytta sig fritt i hela huset och besöka ”patient boulevard” på andra våningen.

Vi är mycket nöjda med systemet.

L. Plümer - Universitätsklinikum Hamburg-Eppendorf (UKE)

Vi är mycket nöjda med Discover Systems. De ger diskret kommunikation mellan köket och servitören, vilket innebär att gästerna får en bättre upplevelse. Dessutom ger de bra kundservice

Patricia Gomes, restaurantchef, Trattoria FIAT

Vi använder Discover Systems servitörsystem för bättre kommunikation mellan kök och golv i allmänhet. Vi ville bli av den klassiska ringklockan i köket och undvika onödigt spring fram och tillbaka till köket, så servitörerna kan tillbringa mer tid med gästerna istället. Vi är mycket nöjda med systemet.

Maria Mulbjerg Thimsen, Executive Restaurant Manager, Cock's n Cows

Genom Discover Systems’ Pucksystem, är det möjligt att förenkla våra processer i våra restauranger och öka kundnöjdheten.

Theresa Weissenböck, XXXL Gastronomie

Vi kan aldrig undvika väntetid på sjukhuset. När vissa nödsituationer inträffar är det ganska vanligt, och då blir det tyvärr väntetider för våra patienter. Därför är vi mycket glada över vi har kunnat införa vad vi kallar »easy waiting«, så våra patienter i väntrummen kan få större frihet och förhoppningsvis en mer angenäm vistelse på Bornholms sjukhus

Susanne Poulsen, direktör
Discover Systems Logo