Hotell
Varför investera i personsökare på ett hotell?
Att driva ett hotell i dagens stressiga miljö kan vara en hektisk och komplex uppgift!
Det kan vara stora företag och deras konferenser som ska skötas om samtidigt som det är
Gäster i receptionen, restaurangen och i dom olika mötesrummen. Kanske är det också långa avstånd och stora ytor.
Självklart borde alla gäster få bra service, eftersom det är avgörande för gästernas nöjdhet, och deras önskan att återvända till hotellet en gång till.
En bättre och mer enhetlig kommunikation mellan kök och servis personal eller mellan reception / servis personal och mötesrum, kommer automatiskt att ge din personal mer tid till andra arbetsuppgifter, minska stress och öka effektiviteten.
Spenderad din arbetstid på andra arbetsuppgifter eller fokusera mer på gästerna.
Ett bättre och jämnare arbetsflöde för servis personal med mindre spring fram och tillbaka är till gagn för alla!
Med ett persöker system för hotell kan du säkerställa en bättre och effektivare service utav många gäster på stora ytor.
Personsökare för hotell kommer att minska arbetsbelastningen för många i personalstyrkan. Och medför samtidigt att man får ett bättre mer målinriktat samarbete inom personalstyrkan, genom kollektiva meddelanden till personalen.
Personsökar systemet kan installeras på många ställen i hotellet. i köket, i receptionen, i mötesrum, eller till och med för att kalla på service tekniker, som snabbt och enkelt kan nås. Till stor tillfredsställelse för alla!