Search
Generic filters

Pucksystem för

Färjor och kryssningsfartyg

Service för gäster ombord

Färjor och Kryssningsfartyg

Varför ett pucksystem till färjor och kryssningsfartyg?

Passagerarfartyg har ofta samma utmaningar; Många människor måste serveras eller få sin mat inom kort tid.

Detta är utmanande för den personal som hanterar många olika möjliga stressiga situationer, till exempel när människor måste vänta på ett bord i restaurangen eller i kön på färjans cafeteria eller restaurang.

Med ett pucksystem på färjor och kryssningsfartyg kan du undvika mycket stress och förvirring, både för gäster och personal.

Ett pucksystem för väntande gäster ger rätt använt ett kundflöde som är till stor nytta för både fartygen, personal och gästerna.

På många andra platser på fartyget, kan ett gästsökarsystem också användas för att skapa rätt flöde.

Till exempel på ett kryssningsfartygs casino där alla borden är upptagna. Här kan du dela ut puckar till dom gäster som vill spela, nu kan dom vänta i baren på ett ledigt bord.

På samma sätt kan man  använda systemet till väntande gäster på andra tjänster såsom spabehandlingar, minigolf eller sportaktiviteter. Här kan ett pucksystem också med fördel skapa en effektivare och bekvämare väntesituation för gästerna och personalen.

Förutom ett pucksystem för färjor och kryssningsfartyg kan många passagerarfartyg också använda servitör system i restaurangerna som har bordsservering.

En servitör system är också effektivt som ett anropssystem till personalen i många andra delar på fartygen. Detta ger större flexibilitet och frihet för personal som inte längre behöver vara standby på samma ställe hela tiden.

Kort sagt, ett anropssystem eller pucksystem för färjor och kryssningsfartyg kan användas på ett hav av olika platser och storlekar på passagerarfartyg.

     

 

Relaterade produkter

Finansiering

Billigt
Vi kan erbjuda en mycket fördelaktig finansiering med fasta avbetalningar och fast ränta
Flexibelt
Betala kontant, över 6 månader eller på annat vis. Vi har en lösning som passar dig.
Helt enkelt
Ett par klick är allt som behövs. Resten körs själv automatiskt.

Vi använder ett modernt patientanropssystem från Discover Systems i vår klinik för att göra väntetider för våra patienter mer bekväma. Med dessa personsökare kan patienterna flytta sig fritt i hela huset och besöka ”patient boulevard” på andra våningen.

Vi är mycket nöjda med systemet.

L. Plümer - Universitätsklinikum Hamburg-Eppendorf (UKE)

Vi är mycket nöjda med Discover Systems. De ger diskret kommunikation mellan köket och servitören, vilket innebär att gästerna får en bättre upplevelse. Dessutom ger de bra kundservice

Patricia Gomes, restaurantchef, Trattoria FIAT

Vi använder Discover Systems servitörsystem för bättre kommunikation mellan kök och golv i allmänhet. Vi ville bli av den klassiska ringklockan i köket och undvika onödigt spring fram och tillbaka till köket, så servitörerna kan tillbringa mer tid med gästerna istället. Vi är mycket nöjda med systemet.

Maria Mulbjerg Thimsen, Executive Restaurant Manager, Cock's n Cows

Genom Discover Systems’ Pucksystem, är det möjligt att förenkla våra processer i våra restauranger och öka kundnöjdheten.

Theresa Weissenböck, XXXL Gastronomie

Vi kan aldrig undvika väntetid på sjukhuset. När vissa nödsituationer inträffar är det ganska vanligt, och då blir det tyvärr väntetider för våra patienter. Därför är vi mycket glada över vi har kunnat införa vad vi kallar »easy waiting«, så våra patienter i väntrummen kan få större frihet och förhoppningsvis en mer angenäm vistelse på Bornholms sjukhus

Susanne Poulsen, direktör
Discover Systems Logo