Receptionen är en central plats i alla företag eller institutioner, där gäster, kunder och anställda möts och kommunicerar. Som receptionist kan dina arbetsuppgifter variera från att ta telefonsamtal och överföringar, till att boka rum, ta emot post och paket, samt göra räkningar och ta emot betalningar.
Moderna meddelandesystem kan hjälpa dig att hålla koll på kommunikationen och säkerställa nöjda gäster. Ett samtalssystem kan göra det enklare för dig att samordna med kollegor och serva många gäster över stora ytor. Systemet kan installeras på olika platser, t.ex. i receptionen, mötesrummen eller köket, så att du snabbt kan ringa efter hjälp eller service när behov uppstår.
Med ett effektivt personsökarsystem kan du öka effektiviteten, minska stressen och fokusera mer på gästerna eller andra viktiga uppgifter i din vardag som receptionist. Oavsett om du arbetar på ett hotell, på ett företag eller på ett offentligt kontor kommer ett bra kommunikationssystem att göra din vardag enklare och mer professionell. Så satsa på modern teknik och gör din reception till en effektiv och välfungerande samlingspunkt för god service och kundkontakt.
Det finns även system med anropsknapp, där personal kan ringas upp genom att trycka på en knapp. Detta sparar tid och ökar effektiviteten.
Oavsett vilket du väljer blir det enkelt och snabbt att installera. Kontakta oss för mer information eller läs mer här och se hur vi kan hjälpa ditt företag.
Få flexibilitet och ekonomiskt fördelaktiga alternativ genom att antingen leasa eller hyra ditt system genom Discover Finance. Vi presenterar ett antal fördelaktiga finansieringsalternativ till ditt förfogande.
Ekonomisk
Flexibel
Helt enkelt
Discover Systems AB
Kärleksgatan 2A
SE- 211 45 Malmö